اگه فکر میکنین یا بازیکن که از بچگی تو اروپا بوده و ستاره درخشانی هم هست، حتما حرفه‌ای هم هست، شما رو با روملو لوکاکو آشنا می کنم!

 

پرده اول:

وقتی که اومد منچستر، گفت چلسی با من تماس گرفت ولی وقتی بزرگترین باشگاه دنیا باهاتون تماس میگیره، نمیتونید ردش کنید.

بعد از اولین تشر مربی، و نیمکت نشین شدن شروع کرد به مصاحبه که من والا به هیچ تیم دیگه ای فکر نمیکنم، ولی از بچگی خیلی دوست داشتم برم اینتر!

سیل انتقادات به سولسشر سرازیر شد!

 

پرده دوم:

وقتی که رفت اینتر، گفت هیچکس تو منچستر به فکر من نبود، اصلا اونچا خوشجال نبودم. ولی الان خوشحالم و دوست دارم تا آخر فوتبالم اینجا بمونم.

پیشنهاد چلسی که اومد، گفت چلسی باشگاه کودکی منه، همیشه دوست داشتم به اونجا برگردم!

 

پرده سوم:

رسید به چلسی، کلی مصاحبه حال خوب کرد.

الان و وقتی هنوز شش ماه هم نگذشته، گفته از شرایطش با مربی راضی نیست و دوست داره به اینتر برگرده!

 

 

"مهم نیست چه کسی زیر باران فرار می کند، آن هایی مهم هستند که در طوفان هم کنار ما می مانند.

خداحافظ روملو!"